Kaapstad - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: jwvogelzang

21 November 2009 | Nederland, Nijkerk

Hallo allemaal. De tour zit erop! Het was prachtig allemaal. Nu zijn we in Kaapstad. Gisteren aangekomen, en hebben gelijk de tafelberg "gedaan", omdat het super weer was (wolkenloos) en hebben de zonsondergang
heel mooi op de foto staan. Kaapstad is een prachtige stad. Op het ogenblik zitten we te internetten op Waterfront". Tot woensdag blijven we in Kaapstad, daarna huren we een auto en gaan zelf op pad. De wijnroute gaan we doen (lekker,lekker) en waarschijnlijk naar Hermanus, waar de walvissen zijn, als het goed is. Het is hier goed vertoeven (ong. 30 gr.)dus baaie lekker. Hartelijke groetjes van Jan, Wil en Joke vanuit Zuid-Afrika. Tot de volgende keer. bye bye.

• 21 November 2009 - 15:11

Johan:

groeten vanuit nijkerk veel plezier in kaapstad en hebben jullie al wat fotos op het dagboek kunnen zetten groet johan corine amber en emma

• 21 November 2009 - 18:58

Wilna:

Zo daar zitten jullie dan in Kaapstad,even bijtanken en dan,,,de omgeving in.
    wel een kaartje meenemen hè je weet maar nooit.ondertussen zijn we heel benieuwd naar de foto`s luitjes wermaak je tot horens hè

• 22 November 2009 - 11:53

A3:

Geniet van het lekkere weer en de mooie omgeving daar. Hoe lang gaan jullie zelf met de auto op pad? Neem maar een paar mooie flessen wij mee.
    Groeten A3en Hannie

• 23 November 2009 - 08:30

Joke Jansen:

Hallo luitjes,
    Fantastische dingen beleven en zien jullie, te lezen in het reisverslag. Aan de tour is een einde gekomen, geniet nog lekker een paar dagen voor jullie weer in het dagelijkse leven in Nederland worden gestort, niet dat dat verkeerd is, maar het is anders, jammer dat overal weer een eind aan komt.
    Groetjes Joke en Jan

• 23 November 2009 - 16:45

Annelien:

Hallo ome Jan, tante Willie en Joke,

Wat een avontuur zeg! Ik heb de site van m'n mams gekregen en heb net jullie verhalen doorgelezen... Erg leuk!! Ben zeer benieuwd naar de foto's en de film. Geniet er nog even flink van, want binnen no-time zitten jullie weer hier in dit natte kikkerlandje.

Groetjes van jullie nichtje Annelien (ook namens Friso)

• 23 November 2009 - 17:08

Eef Versteeg:

we zijn een beetje jaloers op die mooien reis! Het is hier regen,wind en omweer.Maar we hebben vrijdag nog een feestje van Peter en Tineke.Want ze zijn 12.5 jaar gerouwd.Nog heel veel plezier!!!!

Groeten: Eef en Erinn

• 23 November 2009 - 17:53

Tineke Buitenhuis:

Hallo allemaal,
    Zo te lezen hebben jullie wel een super mooie reis geboekt. Doen jullie wel een beetje rustig aan op de wijnroute? Veel plezier nog, geniet er van.
    Groeten,
    Peter, Tineke, Erinn en Shanna