verblijf sumatra - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu verblijf sumatra - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

verblijf sumatra

02 November 2012 | Nederland, Nijkerk

Hallo allemaal.
Ik vraag mij af of jullie allemaal een verslag hebben gekregen, omdat we niet veel reacties hebben gehad. Maar misschien is er iets fout gegaan hier, want de verbinding is niet optimaal. Gisteren zin we naar een lokale markt geweest, gatver wat een zootje. Daarna zijn we naar een batak-dorp geweest, daar zien jullie de foto's wel van. Ook nog een ananas-plantage bezocht en ze ook geproefd, Heerlijk, dat is wel iets anders dat de ananas bij ons. Toen weer met de boot terug naar ons hotel. Vandaag ook weer met de boot naar de rijstvelden en we zijn naar een schooltje geweest dat wordt gesponsord door "Schone Streven", dat was ontzettend leuk. En ook nog naar een waterval geweest. We lunchen elke dag op de boot, dat is ook wel bijzonder. Daarna zijn we naar een koningsgraf in Tomok geweest. Morgen hebben we een vrije dag, dat is wel lekker, want we moeten elke dag wel vroeg op. Dus mogen we morgen uitslapen, hebben we nodig (ha ha). Zondag gaan we naar Java. Op naar het volgende avontuur.
Groetjes van ons vieren.
P.s. kunnen jullie proberen een reactie te plaatsen op www.waarbenjij.nu
want nu komen de reactie op de mail van jan terecht, maar misschien kan dat niet, dan merken wij het wel.

• 03 November 2012 - 03:52

test

• 03 November 2012 - 03:52

test

• 18 November 2012 - 01:08

Erik, Ruth, Jules En Ole:

Reizigers, we hebben de verslagen niet ontvangen maar met google kom je ook een heel eind. Dus excuses dat jullie nog niets van ons vernomen hebben. De reis lijkt een avontuur! Wel veel op de boot of mogen jullie landrotten ook de benenwagen gebruiken? Of reizen jullie ook per auto/bus? We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen. Hier alles OK!
    Groeten, Vogels uit Houten