zuid afrika - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu zuid afrika - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

zuid afrika

Door: jwvogelzang

19 November 2009 | Nederland, Nijkerk

Hallo allemaal,
Wij zijn vandaag de grens van namibie/zuid afrika overgestoken,dus we gaan dus richting Kaapstad Gisteren zoals al gezegt heb gingen we naar de river canyon dat was ook weer een beleving zo prachtig was het ,
Van morgen hebben we een druiven farm bezocht dat waren tafeldruiven welke naar nederland/duitsland en rusland worden geexporteerd ( er werken ruim drieduizend mensen enorm groot) we zijn nu in Okiep aangekomen waar we een dag verblijven de laatse stop voor kaapstad .Als we daar zijn zullen we weer een uitgebreid verslag maken
Maar we vinden het allemaal een prachtige reis waar we enorm van genieten,
groeten van Joke Wil en Jan

• 20 November 2009 - 10:56

Peter En Hilde:

Hallo buren in Verweggistan, wat maken jullie een prachtige reis!Wat zullen er veel verhalen komen, we zijn heel benieuwd, juist die alledaagse dingetjes, die je meemaakt maken zo'n reis bizonder,he. Heb net de gegevens van jullie website gevonden, lag tussen de wijnpapieren in( hoe kan het ook anders) en vandaar nu pas een berichtje. Hier is alles goed, Jan en Annelies gaan nu een weekje naar zuidFrankrijk om olijven te plukken bij haar broer. En de orchideëen bloeien nog volop in de vensterbank bij jullie. Peter maakt in de tuin een paadje om beter bij de schuttingstruiken te kunnen komen. Gisteren was ik een dagje naar Merel met de trein om de files te ontlopen, maar het treinverkeer lag ook grotendeels plat.Brrrr. Verder gaat hier alles prima; het zonnetje schijnt. Heel leuke reis verder en de groetjes, Peter en Hilde

• 20 November 2009 - 11:13

Trijnie En Jan W:

Hallo hoe is het daar, het klinkt allemaal prima.
    Hier is het een beetje een slappe winter. Storm en regen en dan weer een paar daagjes rustig, maar niet koud. De winkels komen alweer in kerstsfeer, de tijd gaat ontzettend snel.

Groetjes

• 21 November 2009 - 18:50

Wilna:

jullie3 verslag gelezen.
    lieve mensen wat een reis.
    hier mogen we over het weer niet klagen altans de temperaturen.
    Vandaag 16gr niet te geloven.Nu bij jullie zal het warmer zijn,dan de zonneklep maar op hè doei tot kaapstad.