Op door reis - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu Op door reis - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

Op door reis

Door: jwvogelzang

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2009 | Nederland, Nijkerk

Hallo allemaal,
Vlug even achter de pc, want we zijn op doorreis en daar stond een pc vandaar.
Allereerst even dit mijn mobiel doet het niet meer (stuk ) via joke kun je ons wel bereiken. Volgende is dat wij de foto:s niet op de site ke=rijgen omdat ik niet het goede snoertje heb vandaar .als we meer tijd hebben gaan we verder in over de reis.We zijn nu dicht bij de Canyon river wat erg mooi moet zijn .de laatste dagen zijn we ook in de sossus vlei geweest (woestijn) ook bizonderj. wanneer we weer in de gelegen heid zijn gaan we weer achter de pc
Erik de reis is echt geweldig als je met pesioen of eerder moet je dit ook zien.
groetjes aan ruth en de kids .
Ik stop nu maar want ze wachten op mij .
groetjes aan iedereen Jan Joke en Wil

  • 19 November 2009 - 15:45

    Wilna:

    mensen wat een reis.
    Kunnen jullie alle indrukken wel opslaan in jullie bovenkamer?????
    jammer van de foto`s afijn dat komt nog wel .
    het is in ieder geval genieten daar.tot de volgende keer.doeiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijkerk

Mijn Summum avontuur

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

verblijf sumatra

31 Oktober 2012

Sumatra

28 November 2009

laatste bericht

24 November 2009

kaapstad

21 November 2009

Kaapstad

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 2965

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn Summum avontuur

Landen bezocht: