kaapstad - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu kaapstad - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

kaapstad

Door: jwvogelzang

24 November 2009 | Nederland, Nijkerk

Voor we verder over de reis wat vertellen eerst het volgende Hannie gefeliciteerd en Bert ook alvast gefeliciteerd.
Hallo allemaal, hier Joke vanuit Kaapstad.
Zondag hebben we Kaap de Goede Hoop bezocht
en ook de puingins gezien. Gisteren hebben we heerlijk uitgerust op het strand want het was een baaie warme dag hier. Vandaag lummelen we wat rond en morgen huren we een auto en gaan de omgeving onveilig maken want Jan moet hier wel links rijden, maar wij zullen hem daarin steunen. Dan gaan we nog even de walvissen bekijken en proberen we een bed and breakfast te regelen. Daarna is de koek op en komen we weer naar huis.
Dat zal wel even wennen zijn, wat het weer betreft maar is het ook wel weer genoeg geweest. Hier zijn ze ook al in kerst-stemming. Een rare gewaarwording die kerstballen in de zon. Ik denk dat we weer redelijk "bij" zijn en de hartelijke groetjes van Jan, Wil en Joke

• 24 November 2009 - 14:08

Piet En Marian:

Hallo vakantiegangers. Jullie ervaringen klinken ons bekend in de oren en dat is echt genieten van al het moois. Hebben jullie nog op een struisvogel gereden en een struisvogel uitsmijter gegeten?
    We wensen jullie alvast een goede thuisreis en eenmaal terug zullen we alles uitgebreid via de telefoon horen.

Groetjes Piet en Marian.

• 24 November 2009 - 19:01

Job En Paula:

Even een berichtje uit het druilige Hoogmade. We hebben een prima terugreis gehad en op Schiphol konden we ons lange masker heel in ontvangst nemen nadat we eerst in Kaapstad nog 50 euro hadden betaald vanwege het bijzondere bagage. Ook Paula haar portemonnee is terug, lag thuis in een buiktasje.
    Geniet van jullie verdere reis zonder de rebellen.

PS: het viel ons op dat er naast onze plaatsen in het vliegtuig nog 5 plaatsen vrij waren, van jullie misschien? Wij hebben ze maar ingenomen, gaf wat extra ruimte.

• 25 November 2009 - 18:46

Wwilna:

nu luitjes het was het reisje wel.
    Fijn dat jullie zo hebben genoten.
    wij wensen jullie een goede vlucht en voor derest wel thuis
    welke dag dat weet ik niet dat hoor ik nog wel doei