Sumatra - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu Sumatra - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van jwvogelzang - WaarBenJij.nu

Sumatra

Door: Ada Joke Wil en Jan

31 Oktober 2012 | Nederland, Nijkerk

Hallo iedereen,

we hebben een prima reis gehad,in Medan hadden we een prima hotel,het was er warm en vochtig,en heel erg druk,de volgende dag naar het eiland samosier aan het tobameer,hier is het hotel eenvoudig maar goed,vandaag een leuke bootreis,maar wel wat regen,het eten is uitstekend,de wijn smaakt uitstekend alleen een beetje erg duur,dus drinken we alleen bintang{bier}behalve ada die drinkt water{ha Ha},niemand hoeft Jan te bellen want die ligt nog in Nijkerk,wij blijven hier tot zondag en dan gaan we naar Java,groetjes van ons allen.

• 04 November 2012 - 15:04

E Van Den Bor:

hallo joke ada wil en jan leuk dat bericht uit sumatra fijn dat een goede reis heb gehad wat de drank betreft word je ook niet dronken met diewarmten. maar ja ada is de bob? goeden reis naar java ik hoor wel weer van jullie veel plezier groetjes van annie en evert